Фото: УНИАН

Як передає кореспондент УНІАН, в рамках соціальної програми розпочалася серія спеціалізованих тренінгів для освітян «Інклюзивна освіта – рівень свідомості нації. Досвід. Перспективи. Результати».

Перший тренінг відбувся у Вінниці для 40 працівників освіти регіону. У ньому взяли участь керівники департаментів освіти, вінницьких шкіл, у яких в новому навчальному році заплановано відкриття інклюзивних класів, а також директори та завучі шкіл, у яких такі класи вже функціонують.

Читайте такожКличко просить депутатів Київради одягти в неділю різнокольорові шкарпетки

Відео дня

Мета тренінгу – щоб уже цього року сотні особливих дітей мали можливість навчатися в інклюзивних класах разом зі своїми однолітками. Для цього під час навчання учасники семінару отримали практичні рекомендації, ознайомилися з юридичними, фінансовими та адміністративними особливостями розвитку інклюзії в Україні, а також поділилися успішним досвідом, який показав реальні шляхи взаємодії між органами влади та дотичними структурами.

Звертаючись до освітян, дружина глави держави наголосила на важливості впровадження в Україні інклюзивної освіти.

«До кінця травня до вас приєднаються колеги з Київської, Запорізької, Житомирської та Харківської областей. І великою українською родиною ми будемо працювати над тим, щоб особливі діти отримали шанс на рівноправне життя. Я вірю, що всі разом ми доведемо, що інклюзія в Україні – можлива!», - сказала вона.

За словами голови Вінницької ОДА Валерія Коровія, на сьогодні в області нараховується 25 шкіл, які впроваджують нові елементи навчання дітей, що мають особливі потреби, таких близько 60 по області.

Читайте такожУ Львові відбудеться показ мод дітьми, хворими аутизмом, хворобою Дауна та ДЦП

«Важливо, щоб ми мали нові сучасні методології, які давали б можливість працювати з цими діточками. Дуже важливим є навчання в звичайних класах дітей за спеціальними методологіями, це дає можливість дітям, які будуть поряд з особливими дітьми, навчатись поваги до людей, які мають певні проблеми зі своїм здоров’ям», - сказав керівник області.

***Інклюзивна освіта – гнучка індивідуалізована система навчання дітей з особливостями психофізичного розвитку в умовах масової загальноосвітньої школи. В її основу покладено ідеологію, що виключає будь-яку дискримінацію дітей, яка забезпечує рівне відношення до усіх людей, але створює особливі умови для дітей з особливими освітніми потребами.