NIAID/Flickr.com

Вчені виявили бактерії з геном, який дозволяє їм протистояти антибіотикам "останньої надії", в Китаї і Данії, що свідчить про те, що ген міг поширитися по всьому світу.

Про це пише ZN.ua з посиланням на New Scientist.

Відкриття вчених свідчить про те, що грамнегативні бактерії, які викликають інфекції кишечника, крові та сечостатевої системи, можуть стати невразливими до всіх відомих на сьогоднішній день антибіотиків. Хвороби, які вони викликають, можуть стати невиліковними до появи на ринку нових ліків.

Читайте такожЛюди неправильно вживають антибіотики - ВООЗ

Після цього Франк Аерстрап з Данії вирішив перевірити ці висновки і виявив подібний ген у, як мінімум, однієї людини і в п'яти пробах м'яса. На думку дослідника, ген, виявлений в Китаї і в Данії, є ідентичним. Тепер вчені планують провести перевірки на більшій частині США. Раніше вчені знайшли пояснення тому, чому навіть серед далеких один від одного бактерій легко і швидко передаються важливі властивості, наприклад, гени стійкості до антибіотиків.

На думку вчених з Оксфорда, рішенням цієї загадки є міграція. Міграційні процеси в бактеріальних спільнотах проходять в будь-яких умовах середовища — від ґрунтів до організму людини. Крім резистентності до антибіотиків, за допомогою горизонтального переносу генів передаються та інші корисні властивості: наприклад, здатність поглинати певні живильні речовини або імунітет до деяких отрут.