Специалисты считают, что повреждение нервов вызывает изменения активности МеСР2 / Фото: sunny7.ua

Генетики з Дрексельского університету з'ясували, яким чином одна-єдина молекула може змінити відчуття у людини, викликаючи або хронічний біль, або, навпаки, нечутливість до нього. Відкриття допоможе розробці методів лікування пацієнтів з травмами нервової системи. Стаття опублікована в журналі Epigenetics & Chromatin, повідомляє Лента.ру.

Білок МеСР2 є епігенетичним фактором, іншими словами, він змінює активність генів, приєднуючись до специфічних ділянок ДНК. Основна функція білків полягає в тому, щоб забезпечити правильний розвиток мозку дитини, вимкнувши в певний час декілька генів. Однак якщо виникне мутація гена, то робота MeCP2 буде порушена, в результаті чого виникає синдром Ретта. Захворювання, яке частіше вражає дівчат, може викликати зниження чутливості до болю, тому вчені припустили, що МеСР2 грає роль у формуванні больових відчуттів.