Першому українсько-російському літаку-госпіталю Ан-148ЕМ присвоєно ім`я легендарного радянського аса, тричі Героя Радянського Союзу Олександра Покришкіна.

Про це УНІАН повідомили в прес-службі Воронізького акціонерного літакобудівного товариства.

19 березня відбувся другий приймально-здавальний політ літака Ан-148ЕМ, виробленого на ВАЛТ для МНС РФ. Машина піднялася із заводського аеродрому і перебувала у повітрі більше трьох годин. Проліт пройшов у штатному режимі, підтвердивши закладені при виготовленні літака технічні вимоги.

Відео дня

«Представники замовника оцінювали працездатність низки систем відповідно до льотної програми. Зокрема, проводилася перевірка швидкісних характеристик літака при відриві від смуги з максимальною злітною вагою. Крім того, оцінювалися параметри стійкості і керованості літака у режимі автопілоту», - сказав керівник програми Ан-148 на ВАТ «ВАЛТ» Ігор Абрамов.

Ан-148ЕМ одержав фірмові кольори відомства. На бортах і мотогондолах нанесено помаранчево-сині смуги і пізнаванний фірмовий знак МНС – «біла зірка надії і порятунку».

Програма льотних випробувань першого літака Ан-148ЕМ проводиться за схемою 6+3+6 (пред`явницькі – сертифікаційні – приймально-здавальні). Салон Ан-148ЕМ має п`ять конвертованих варіантів з різним поєднанням пасажирських місць і медичних модулів. Програма сертифікаційних випробувань передбачала оцінку конструктивних змін і можливості виконання спеціальних завдань, які висував замовник, – МНС Росії.

Процедура сертифікації літаючого госпіталю проводилася Авіаційним регістром Міждержавного авіаційного комітету. У польотах перевірялися працездатність медичних модулів, кисневого обладнання, виконувалися виміри полів температури за системою кондиціонування. На відміну від серійної пасажирської версії Ан-148, літаючий госпіталь має низку додаткових функцій. Зокрема, супутниковий зв`язок і доступ до Інтернету.

Оснащення сучасного варіанту літаючого госпіталю корінним чином відрізняється від попередніх. Кожний медичний модуль на Ан-148ЕМ має повний набір новітнього складного і дорогого медичного обладнання, яке дозволяє у польоті контролювати стан постраждалого і проводити терапевтичні процедури.

Як повідомляв УНІАН, у 2010 році ВАТ «ОАК» перемогло в аукціоні на поставки МНС РФ двох літаків Ан-148. Згідно з контрактом між ОАК і МНС виконавцем замовлення було визначено ВАТ «ВАЛТ».

У цеху остаточного складання ВАЛТ перебуває другий Ан-148ЕМ. Ввести до ладу два літаки Ан-148ЕМ Міністерство з надзвичайних ситуацій РФ має намір у 2013 році.

ВАТ "ВАЛТ" виробляє далекомагістральні широкофюзеляжні літаки сімейства Іл-96 (Іл-96-300, Іл-96-400Т), регіональні літаки Ан-148, агрегати для літаків SSJ-100, а також надає послуги з ремонту і післягарантійного обслуговування авіаційної техніки. Триває співпраця з європейським концерном Airbus, а також з ДП "Антонов" (Україна), де здійснюється випуск літаків Ан-148 і Ан-158 українського складання.