Вчені виявили універсальний "вимикач росту" в ракових клітинах

09:26, 17 березня 2015
550 0

Американські біологи виявили, що ракові клітини зберігають в собі особливий "вимикач росту", який зазвичай включається під час росту органів у зародку в той момент, коли вони досягають потрібних розмірів. Ліки, що стимулюють цей елемент клітини, допоможуть уповільнити ріст пухлини

www.dsnews.ua

Міжнародна група медиків виявила загальний для багатьох ракових клітин набір білків, поява яких в околицях пухлини різко уповільнює її зростання, що може бути використано для лікування раку та полегшення життя хворим, пишуть РИА Новости, посилаючись на статтю в журналі Oncogene.

Читайте такожВегетаріанська дієта знижує ризик раку

"Ми думали, що, коли ракові клітини "божеволіють", втрачають контроль над собою. Але виявилося, що насправді у цих божевільних клітин зберігається якась частина пам'яті про "законослухняний" стан і те, як ведуть себе гарні клітини, що сильно здивувало нас. Це і є те, чому наше відкриття є настільки серйозним і важливим", - заявив Антон Веллштайн (Anton Wellstein) з університету Джорджтауна (США).

Веллштайн і його колеги виявили, що ракові клітини зберегли здатність контролювати свій поділ, незважаючи на великі пошкодження в структурі ДНК, практично випадково. Один з авторів статті помітив, спостерігаючи за ростом зразків пухлин у пробірках, що ракові клітини з "перенаселених" судин набагато гірше проникали у здорові тканини піддослідних тварин.