Субота,
19 серпня 2017
Наші спільноти

Вчені виявили новий ген, пов'язаний з хворобою Паркінсона

Від цього захворювання страждають від 7 до 10 мільйонів людей у всьому світі.

062.ua
Фахівці сподіваються, що їхні висновки допоможуть у розробці нових методів лікування неврологічних захворювань / 062.ua

У людей з хворобою Паркінсона є проблеми з психікою, а також моторними і когнітивними функціями. Існуючі методи лікування рятують лише від симптомів захворювання, але не від його причин, пише meddaily.ru.

Шизофренію пов'язали з запаленням мозку

Попередні дослідження показали: неврологічні захворювання, включаючи хворобу Паркінсона, пов'язані з дефектами в мітохондріях - енергетичних центрах клітин. Проте механізми розвитку цього захворювання залишалися загадкою. Вчені з Королівського коледжу Лондона провели дослідження на плодових мушках. Дослідники встановили, що пошкоджені мітохондрії у мушок заважали нервовим клітинам працювати. Справа виявилася в гені HIFalpha.

Головні болі руйнують мозок людини, дослідники відкрили

Коли дослідники пригнічували активність цього гена, нервова система мушок з хворобою Паркінсона починала функціонувати нормально. Роботу нервової системи таким же чином вдалося відновити і у мушок з синдромом - рідкісним генетичним захворюванням, що виникають, як правило, на першому році життя. Фахівці сподіваються, що їхні висновки допоможуть у розробці нових методів лікування неврологічних захворювань.

Читайте про найважливіші та найцікавіші події в УНІАН Telegram та Viber