Неділя,
24 вересня 2017
Наші спільноти

Гранат назвали засобом проти старіння

Молекули, що містяться у фрукті, уповільнюють вікові зміни в м'язових клітинах.

До недавнего времени было мало научных доказательств омолаживающего эффекта гранатового сока / Фото: viewside.net
До недавнього часу було мало наукових доказів омолоджуючого ефекту гранатового соку / Фото: viewside.net

Біологи з Федеральної політехнічної школи Лозанни опублікували попередні дані про користь граната в боротьбі проти старіння. Згідно з результатами дослідження, опублікованими в журналі Nature Medicine, повідомляє Лента.ру, молекули, що містяться у фрукті, уповільнюють вікові зміни в м'язових клітинах.

До недавнього часу було мало наукових доказів омолоджуючого ефекту гранатового соку, проте вчені вперше розкрили механізм, який може дозволити використовувати гранат (Punica) для уповільнення старіння. Особливі молекули, що містяться у фрукті, трансформуються під впливом кишкової мікрофлори в речовину, що захищає клітини від однієї з основних причин вікових змін.

Заняття спортом допомагають зберегти молодість мозку

У своїх експериментах учені використовували мишей, а також вільноживучих нематод Caenorhabditis elegans. Останні є одними з найбільш зручних об'єктів для досліджень у сфері старіння, оскільки черв'яки віком 8-10 днів вважаються вже «літніми». Тривалість життя черв'яків, які зазнали дії уролитину (речовини із граната), зросла на 45 відсотків порівняно з контрольною групою. Досліди з лабораторними мишами показали, що речовина зменшила число дефектних мітохондрій в м'язових клітинах гризунів, а також на 42 відсотки збільшила витривалість старих тварин на біговій доріжці.

Фахівці представили список суперпродуктів, що рятують від жирових відкладеньПопередник уролитину знаходиться в плодах граната. Потрапляючи в кишечник, ця молекула зазнає впливу бактерій і перетворюється в речовину, що має омолоджуючу дію. Проте не всі люди здатні виробляти уролитин, оскільки в травному тракті можуть бути відсутні відповідні мікроорганізми. Вчені планують розробку спеціальних препаратів, що містять корисну молекулу, і вже проводять перші клінічні випробування на людях.

Читайте про найважливіші та найцікавіші події в УНІАН Telegram та Viber