Четвер,
23 лютого 2017

Наші спільноти

Учені з Великої Британії створили антибіотик із павутини

Особливий антибіотик дозволить лікувати відкриті рани із зниженим ризиком щодо зараження.

штучний шовк був створений завдяки синтезу бактерій E. coli
Штучний шовк був створений завдяки синтезу бактерій E. coli / Science Alert

Учені з Ноттінгемського університету Великої Британії створили особливий антибіотик, в основу якого лягла павутина.

Центри контролю і профілактики захворювань в США приховують інформацію про потенційно небезпечних інцидентах

Після п'яти років роботи, вчені знайшли спосіб створення синтетичного шовку з антибіотичними властивостями, який дозволить лікувати відкриті рани із зменшенням ризику зараження, пише Новий час з посиланням на Science Alert.

Вчені повідомляють, що штучний шовк було створено завдяки синтезу бактерій E. coli. Необхідна кількість бактерій вводиться у протеїни шовку до того, як з них утворюють волокна. Свою активність волокна з молекулами можуть зберігати до п'яти днів.

"Наша методика дозволяє здійснити швидку генерацію біосумісного матеріалу на основі шовкових конструкцій для використання в широкому спектрі галузей. Ці матеріали будуть особливо корисні для тканинної інженерії та біомедицини", - зазначив автор дослідження Ніл Томас з Університету Ноттінгема.

Редагування генома може позбавити світ геніїв - вчений

Хоча це може здатися дивним, шовк павука є досить відомим матеріалом для першої допомоги. Це біосумісний, біорозкладаний матеріал на основі білків, алергічні та імунні реакції на який невідомі. За словами вчених, цей матеріал використовувався ще в античні часи. Сучасний підхід вирізняється тим, що використовується не натуральний, а синтезований шовк.

Ніл Томас зазначає, що ідея нового матеріалу з'явилася майже випадково. У планах учених були дослідження з синтезу шовку, але виявилося, що цей матеріал вдало поєднується з різними корисними речовинами, зокрема, з антибіотиками.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter