П'ятниця,
20 жовтня 2017
Наші спільноти

Вчені створили в лабораторних умовах ембріон зі стовбурових клітин

Групі дослідників з Кембріджського університету вдалося вперше в історії створити штучний ембріон миші.

Спинний мозок успішно відновили за допомогою стовбурових клітин / Фото: babyplan.ru
Результати роботи допоможуть вивчити механізми раннього ембріонального розвитку / Фото: babyplan.ru

Вчені розраховують, що результати їх роботи допоможуть вивчити механізми раннього ембріонального розвитку та деякі причини мимовільного переривання вагітності, пише Science.

Американські вчені вперше виростили гібридний ембріон людини і свині

У рамках експерименту дослідники поєднали на тривимірному каркасі ембріональні стовбурові клітини і екстраембріональні трофобластні стовбурові клітини, які зазвичай виробляються плацентою. Після інкубування протягом чотирьох днів виявилося, що клітини успішно розвивалися і сформували структуру, схожу з цим ембріоном миші.

Пацієнт з невиліковною хворобою залоз вперше у світі пройде терапію стовбуровими клітинами

Експеримент британських учених став першою успішною спробою створення штучного ембріона без використання яйцеклітини. Вчені відзначають малоймовірність подальшого розвитку такого ембріона, так як плоду необхідно отримувати поживні речовини і кисень від матері. Тим не менш, автори роботи мають намір продовжити експерименти і додати на тривимірний каркас стовбурові клітини жовткового мішка. На їхню думку, це дозволить продовжити період диференціації клітин ембріона до моменту початку формування внутрішніх органів.