pixabay.com

Учені провели дослідження, що виявило нові корисні властивості куркуми.

За даними дослідження, щоденне вживання куркуми поліпшує пам'ять і настрій у людей з помірною віковою втратою пам'яті, повідомляє Science Direct.

Читайте такожЗелений салат в роздрібній мережі містить нітрати і пестициди - дослідження

Вчені з Каліфорнійського університету в Лос-Анджелесі вивчали вплив харчової добавки на основі куркуміну на показники пам'яті у 40 випробовуваних у віці від 50 до 90 років, у яких були скарги на погіршення пам'яті.

Частина з них протягом 18 місяців щодня вживала куркумін, а інші препарат плацебо. Ще до початку експерименту у всіх учасників дослідження за допомогою спеціального тестування визначили показники розумових здібностей, а за даними позитронно-емісійної томографії мозку – рівні бета-амілоїду і тау-білка, накопичення яких пов'язано з розвитком хвороби Альцгеймера.