П'ятниця,
18 серпня 2017
Наші спільноти

Еволюційний відбір серед людства триває

В останнє десятиріччя було проведено кількасот досліджень генома людини, але до недавніх пір ніхто так і не міг однозначно відповісти, чи працює еволюційний відбір сьогодні? Аналізи стародавньої ДНК кістяків показують, що геном продовжив розвиватися навіть з кінця останнього льодовикового періоду, пише Scienceblog.ru.

Аналіз стародавньої ДНК проводився антропологами з Університету Йоганна Гутенберга в Майнці при співпраці з генетиками з Університетського коледжу Лондона і групою археологів з Берліна і Києва. Разом вони зробили сенсаційне відкриття - еволюція продовжила залишати значний відбиток на геномі людини навіть в останні 5 000 років. В результаті цього впливу відбулася значна зміна зовнішності сучасних людей в порівнянні з людьми, що жили 5 000 років тому.

Ми користуємося косметикою, підбираємо вітаміни для волосся і всіляко стежимо за своєю зовнішністю, тоді як древня людина була позбавлена всіх цих благ.

Детальний опис цього дослідження опубліковано в останньому номері журналу Proceedings of the National Academy of Sciences. Дане дослідження дасть вченим можливість точно говорити, які риси людського обличчя змінилися під впливом еволюційного відбору.

Читайте про найважливіші та найцікавіші події в УНІАН Telegram та Viber